top of page
  • Alvin Yip

女朋友太大洗,點攪好


女朋友太大洗,點攪好

客戶施先生投訴女朋友花錢多,希望找方法令女朋友不揮霍。

施先生:「佢一個星期番工有幾日都搭的士啊,賺埋都唔夠比啦!同親佢去食野點野,Menu都唔睇下幾錢,鍾意叫咩就叫咩,去茶樓邊有人叫頂點食啊你話!」

(我們先不理會施先生的presentation skill不好,引致大家都覺得他吝嗇。)

我問了施先生一句: 「佢本來就係搭的士多?」

「係呀,佢話就黎遲到唔通唔搭的士番工咩!咁樣點儲到錢呀,咁大個人!我邊負擔到佢咁多啊!」

施先生發出哀鳴。

「所以佢同你拍拖之後應該唔食平時食快既頂點?番工就快遲到,都唔搭的士?」我問他。

人家本來就花錢大,又不是跟了你才學會花錢。看到衣服難道不買?看到限量版粉底難道不買嗎?看到心愛的Valentino半價難道也不買?點菜不看價錢,做人本來就該這樣,點自己想吃的,而不是點因為價錢而想吃的。女孩子,月光就月光,又沒什麼不好意思。

「佢鍾意你就係鍾意你,一早知你經濟能力收入狀況,唔係咩?」月老喝著三合一咖啡。

「她無要你比,佢自己都唔介意,而且負擔到。如果你唔想分手,唔該從男人主義走出來。如果唔係次次消費過後,銀包輕左,心情差左,又自卑。呢類問題將會無限輪迴,你要自己搞清楚。打個比喻,如果有一日你見到佢老板或者同事用寶馬接佢,你……」我還沒有說完。

「我一定唔好受呀,知自己養佢唔起!唉」施生搶答。

「日後相處有問題,都係你自己男人心態作祟,一係你就即刻飛黃騰達,一係你就乖乖接受女朋友自己賺錢自己使,唔使你埋單。就算你樣樣照顧,千軍萬馬,銀包漲到四串厚,佢都會上寶馬。」

「下,咁即係無得救啦,佢貪錢呀?」施生不安。

「你連佢識朋友都要管?」我說。

然後我把施先生送出了辦公室。

對了,今日搭的士回家吧,別坐港鐵了。

以前月老跟好友K在中環,有個女的跟他旁邊女生咬耳朵說:「這個沒錢的,別跟他玩。」然後他的女生還笑著轉告了他。所以,此等麵包與愛情的問題,都是發生在你還沒完全佔據對方內心之前,或你被自卑充斥了內心之後。

相處不開心,不找 Alvin,到分手想復合時,找 Alvin,就已經不容易了。

Alvin Yip

超過十年感情諮詢諮商經驗

以往多次協助單身人士尋覓真愛

現則為復合挽回婚姻狀況等

感情問題作諮詢

曾提出『黃金二分鐘』定律

蔚為一時佳話

曾接受《TVB》《Viutv》

《香港01》《香港電台》

等多家媒體訪問報導

亦舉行首個商場極速約會派對活動

一切愛情感情

婚姻疑問第三者婚外情出軌問題

歡迎預約諮詢

  • Instagram
replicate-prediction-xaopk3jbgknfhfl2dmn6z563je.png
bottom of page